Instrucțiuni

Recomandări pentru lectori:

  • Materialul de prezentare

Doar prezentările în format digital vor fi acceptate. Vă rugăm să predaţi aceste prezentări cu cel puţin 3 ore înaintea începerii sesiunii dumneavoastră. Laptopuri conectate la proiectoare sunt puse la dispoziţia dumneavoastră.

Prezentarea rămâne proprietatea autorului și nu va fi folosită fără permisiunea acestuia. Vă rugăm să reţineţi că laptopurile din sălile de conferință sunt furnizate cu Office 2016 (cel puţin). În cazul în care doriți să introduceți și un material video alături de prezentarea Power Point, vă rugăm să vă asigurați că acestea funcționeză adecvat și în sala de congres chiar daca s-a verificat în prealabil la centrul de preluare lucrări. Vă rog să realizați verificarea în timpul unei pauze de cafea sau prânz înaintea sesiunii în care vă prezentați lucrarea.

Alternativ, puteți să folosiți propriul laptop. În acest caz, vă rugăm sa verificați conexiunea la centrul de preluare lucrări din incinta locației în momentul în care ajungeți sau cel târziu înainte cu 60 de minute de începerea sesiunii în care va prezentați lucrarea.

Observaţie importantă pentru utilizatorii de Macintosh:

Pentru a putea folosi prezentările de pe MAC pe un laptop normal, vă rugăm să respectați condițiile de mai jos inainte de a aduce lucrarea la centrul de preluare a lucrărilor.

  • Salvati prezentarea ca și o prezentare Power Point
  • Folosiți un font comun la fel ca și Times New Roman, Arial, Verdana, etc. (fonturile speciale se pot schimba pe un laptop normal setat cu Power Point ca și default)
  • Introduceți imagini ca și JPG (nu folosiți TIF, PNG sau PICT – acestea nu vor putea fi vizibile pe un laptop normal).

Alternativ, puteți să folosiți propriul MAC. În acest caz, vă rugăm să vă prezentați la Centrul de Preluare al lucrărilor în momentul în care ajungeți pentru a putea verifica conexiunea.

Vă recomandăm să nu utilizaţi propriile computere pentru prezentare. Vă rugăm să reţineţi că timpul folosit pentru conectarea propriul calculator vor fi deduse din timpul total de prezentare.

  • Centrul de preluare al prezentărilor

Este amplasat în cadrul locaţiei manifestării (Grand Hotel Italia), cu următorul orar:

  • Miercuri, 21 iunie 2017  7:30 – 19:00
  • Joi, 22 iunie 2017   7:30 – 19:00
  • Vineri, 23 iunie 2017   7:30 – 19:00
  • Sâmbătă, 24 iunie 2017  7:30 – 12:00

Specificații tehnice:

  • Vă rugăm să aduceţi prezentarea pe următoarele suporturi portabile: CD-ROM, DVD, USB stick,
  • external hard disk.
  • Versiunile Power Point care pot fi folosite sunt: ‘97, 2000, 2003, XP, 2007, 2010, 2016.
  • Salvaţi cu extensia *.ppt- sau *.pps-. Nu folosiţi funcţia –pack&go-. Asiguraţi-vă că toate fișierele cu filme sunt salvate separat pe suportul portabil.
  • Animaţiile flash nu pot fi proiectate.
  • Toate fișierele trebuie să se afle în același director.
  • Nu folosiţi parole pentru fișiere.
  • Vă recomandăm să folosiţi fonturi comune: Times New Roman, Calibri, Verdana, Arial.
  • Dacă folosiţi Powerpoint.Mac sau Keynote vă rugăm să exportaţi prezentarea dumneavoastră ca *.ppt- pentru Windows.

Prezentare:

  • Vă rugăm să ajungeţi în sală cu destul timp înainte de începutul prezentării dumneavoastră. Comunicaţi moderatorului detaliile prezentării și faceţi cunoștinţă cu asistentul tehnic. Familiarizaţi-vă cu telecomanda de proiecţie, timer-ul și microfonul.
  • Urmaţi cu stricteţe instrucţiunile moderatorului.

Recomandări pentru moderatori:

Dragi colegi, Comitetul Ştiinţific vă mulţumeşte pentru acceptul dumneavoastră de a modera una sau mai multe sesiuni ale Congresului. Aveţi o poziţie importantă în asigurarea succesului acestei manifestări. Sperăm că informaţia următoare vă va fi de folos.

  • Înainte de sesiunea dumneavoastră:
    ¬ Identificaţi sala de conferinţe unde va avea loc sesiunea pe care o moderaţi și ajungeţi la aceasta cu câteva minute înainte de începerea lucrărilor.
    ¬ Faceţi cunoștinţă cu asistentul tehnic responsabil de această sală. Dacă întâmpinaţi orice problemă, vă rugăm să cereţi asistentului tehnic să vă ajute în acest sens.
  • În timpul sesiunii:
    ¬ Reamintiţi audienţei să își comute telefoanele pe modul silenţios.
    ¬ Începeţi sesiunea la timp chiar dacă participarea este redusă.
    ¬ Nu acceptaţi încălcări ale timpului de prezentare.
  • Anunţuri:
    ¬ Nu este permisă filmarea sau fotografierea pe parcursul sesiunii, în afara celor oficiale.
    ¬ Anunţaţi schimbările care v-au fost comunicate de organizatori (dacă există).

Recomandări pentru E-postere:

Pentru cei ale căror rezumate sunt selectate pentru prezentare E-Poster, sunt rugaţi să pregătească NUMAI un E-Poster care poate fi vizualizat la staţiile de E-Poster pe parcursul sesiunilor.

Posterul electronic sau E-posterul este similar cu hârtia pentru postere traditionala, dar acestea sunt afişate la faţa locului pe un ecran mare LCD şi sunt disponibile pentru vizualizare în orice moment pentru participanţi. Aceste e-postere nu necesită printare pe nici un fel de hartie fiindcă lucrarea va fi prezentata electronic.

Toti autorii vor fi contactati in legatura cu detaliile de prezentarea ale e-posterului.

Prezentatorul trebuie sa fie prezent la stand cu 10 minute înainte de începerea sesiunii de E-postere. Fiecarui poster ii sunt alocate 7 minute de prezentare care includ 2 minute pentru discutii.

Instructiuni pentru prezentarea E-poster:

  • Prezentare în format Power Point (PPT), maxim 8 slide-uri, limba engleză
  • Vizionarea și jurizarea e-posterelor se va desfășura în cadrul sesiunilor dedicate secţiunii, când este obligatorie prezenţa unuia dintre autori pentru prezentarea posterului
  • Sunteţi rugat să predaţi lucrarea pe un memory stick cu minim 3 ore înainte de prezentare la Centrul de preluare lucrări din incinta locației
  • Intervalul orar de afișare a e-posterelor este:
    ¬ Joi, 22 iunie 2017 15:00 – 19:00
    ¬ Vineri, 23 iunie 2017 08:00 – 12:00
  • Evaluarea e-posterelor va avea loc în data de 23 iunie 2017 între 13:30-14:30 de către o comisie stabilită de către comitetul științific.
  • În acest interval, este recomandat ca autorul prezentator să fie prezent pentru evaluare.

PARTICIPAŢI LA CONGRESUL INTERDISCIPLINAR
DE MEDICINĂ DE URGENŢĂ

MEDIA
PARTNERS

04
02
05
03
01