Rezumate2024-04-04T10:40:52+03:00

Depunere rezumate

DATE IMPORTANTE REZUMATE

Depunerea rezumatelor va fi posibilă începând cu data de 08/04/2024.

Termenul limită pentru depunerea rezumatelor este 03/06/2024.

Evaluarea rezumatelor si trimiterea răspunsului cu privire la selecția materialului său și la formatul de prezentare: prezentare orală sau poster până la 07/06/2024.

GHID PENTRU DEPUNERE

  • Rezumatele vor fi depuse în limba română.
  • Lungimea totală a rezumatului nu trebuie să depășească 2000 de caractere (aproximativ 350 de cuvinte), excluzând titlul, autorii și afilierile.
  • Selecția rezumatelor se va face de către Comitetul științific al evenimentului, iar autorul principal va fi anunțat cu privire la selecția materialului său și la formatul de prezentare: prezentare orală sau poster.
  • Rezumatul trebuie să scoată în evidență importanța temei și originalitatea studiului, scopul acestuia, caracteristicile cazului și relevanța subiectului abordat în contextul cunoștințelor actuale.
  • Titlul trebuie introdus folosind majuscule, maximum 300 de caractere.
  • Va fi acceptat un număr maxim de șase autori/rezumat.
  • Identificarea autorului trebuie să includă următoarele informații în ordinea exactă: Prenume, Nume, Instituție, Departament, Oraș, Țară.
  • Conținutul rezumatului va fi transcris folosind maximum 350 de cuvinte (fără titlu, autori și afiliere).
  • Rezumatul nu trebuie să conțină grafice, tabele, imagini sau alte tipuri de figuri.

TIPUL PREZENTĂRII

STRUCTURA REZUMATULUI

  • Prezentare orală
  • Poster

  • Obiective

  • Materiale și Metode

  • Rezultate

  • Concluzii

  • Cuvinte cheie

  • Referințe

PROCESUL DE DEPUNERE A REZUMATULUI

Pasul 1

Asigurați-vă că vă înscrieți la eveniment folosind FORMULARUL DE ÎNREGISTRARE

Pasul 2

Conectați-vă în contul dumneavoastră pe online.medevents.ro

Pasul 3

Accesați evenimentul din contul dumneavoastră

Pasul 4

Încărcați lucrarea în secțiunea REZUMAT (butonul din colțul din dreapta sus)

Suntem încântați să învățăm din cercetările și cunoștințele dumneavoastră și să influențăm împreună viitorul medicinei!

TEMPLATE PREZENTARE

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. Când pot depune un rezumat?2024-04-04T10:51:49+03:00

Depunerea rezumatelor va fi deschisă începând cu data de 08.04.2024 până la 03.06.2024.

2. Unde pot depune rezumatul?2023-01-20T19:15:25+02:00

Rezumatele pot fi depuse pe – online.medevents.ro. Pentru informații detaliate, vă rugăm să citiți PROCESUL DE DEPUNERE A REZUMATULUI de mai sus.

3. Cum trimit un rezumat?2024-04-04T10:55:16+03:00

Vă rugăm să vizualizați lista de subiecte enumerate mai sus, să alegeți unul dintre subiecte și să trimiteți rezumatul prin intermediul sistemului electronic.

Trebuie să indicați un autor principal care va susține prezentarea și care va primi toate informațiile privind rezumatul trimis și procedurile ulterioare. Acesta va fi responsabil pentru transmiterea informațiilor către ceilalți co-autori. Dacă rezumatul dumneavoastră este acceptat, persoana care va susține prezentarea trebuie să efectueze plata taxei de participare la Congresul Interdisciplinar de Medicină de Urgență. Dacă aceasta nu va efectua plata până la 12.06.2024, va afecta includerea rezumatului dumneavoastră în programul științific. Pentru mai multe informații despre lectori, consultați punctele 9-13.

4. Cum trimit un rezumat pentru care sunt autorul principal (care va susține prezentarea)?2023-01-20T19:19:20+02:00

La completarea formularului de depunere pe – online.medevents.ro, asigurați-vă că bifați butonul „EU SUNT AUTORUL PREZENTĂRII”.

Autorul principal este responsabil pentru transmiterea informațiilor către ceilalți co-autori.

5. Care sunt subiectele care pot fi abordate?2023-01-20T19:20:02+02:00

Lista subiectelor este disponibilă la începutul acestei pagini.

6. Pot să aduc modificări rezumatului după depunerea acestuia în sistemul electronic?2023-02-06T11:48:41+02:00

Odată ce rezumatul este trimis, nu mai puteți face nici o modificare la acesta. Puteți încărca din nou rezumatul, dar mai întâi trebuie să informați organizatorii despre intenția dvs la: cimu@medevents.ro

7. Câte rezumate pot fi depuse de către un autor?2023-01-20T19:22:00+02:00

Fiecărui autor i se permite să trimită un număr de maxim 4 rezumate.

8. Sunt acceptate rapoartele de caz?2023-01-20T19:22:41+02:00

Da, sunt acceptate.

9. Care sunt instrucțiunile pentru depunerea rezumatelor?2023-01-20T19:23:17+02:00

Vă rugăm să citiți toate detaliile care sunt afișate la secțiunea GHID DE DEPUNERE de pe această pagină.

10. Pot să schimb numele persoanei care va prezenta, după depunerea rezumatului?2023-02-06T11:51:55+02:00

Da, este posibil să schimbați numele persoanei care va prezenta după ce rezumatul a fost trimis.

Dacă este necesar să faceți acest lucru, ne puteți contacta la cimu@medevents.ro

11. Pot adăuga mai mulți autori la un rezumat?2023-01-20T19:32:13+02:00

Da, pot fi adăugați mai mulți co-autori la un rezumat. Când completați formularul de trimitere a rezumatelor, asigurați-vă că adăugați co-autorii făcând click pe butonul „+ Adăugați coautor”.

Dacă co-autorul are aceeași afiliere ca și autorul principal, o puteți selecta din lista derulantă activată făcând click pe butonul „Adăugați afiliere”. În cazul în care acesta are o altă afiliere, vă rugăm să creați una nouă accesând „Creați o nouă afiliere” din lista derulantă.

12. Este necesar să mă înregistrez la eveniment dacă doresc ca rezumatul meu să fie prezentat?2023-02-06T12:08:29+02:00

Da, persoana desemnată în momentul depunerii pentru prezentarea lucrării, trebuie să se înregistreze online până la data de 12.05.2023.

13. Unde mă pot înscrie la acest eveniment?2024-04-04T11:05:49+03:00

Puteți accesa formularul de înscriere aici: FORMULAR DE ÎNSCRIERE

14. Pot să mă înregistrez ca lector?2023-01-20T19:35:12+02:00

Nu. Doar lectorii invitați sunt eligibili pentru a se înscrie cu taxa specială de lector.

15. Când voi fi notificat dacă rezumatul meu a fost acceptat?2024-04-04T10:52:38+03:00

Notificările privind acceptarea rezumatelor vor fi trimise tuturor autorilor principali ai rezumatelor până la data de 07.06.2024.

Aceștia sunt responsabili de a transmite informația celorlalți co-prezentatori ai lucrării.

16. Cum voi fi informat dacă rezumatul meu a fost acceptat?2023-01-20T19:37:12+02:00

Odată ce revizuirea rezumatelor este completă, se va trimite informarea pe e-mail către autorul principal.

Dacă un rezumat a fost acceptat pentru prezentare, autorul va fi informat și despre tipul de prezentare atribuit acestuia.

17. Care sunt tipurile de prezentare posibile a rezumatelor?2023-01-20T19:37:50+02:00

Prezentare orală: Prezentare în cadrul unei sesiuni științifice.

Prezentare orală ePoster: ePosterele selectate vor fi prezentate publicului în timpul Sesiunilor de ePoster în pauzele de cafea sau de prânz.

18. Cum și când voi primi mai multe detalii cu privire la tipul de prezentare atribuit rezumatului meu?2023-01-20T19:38:30+02:00

Toți autorii principali ai rezumatelor acceptate vor fi informați prin e-mail cu privire la tipul de prezentare alocat.

Informații suplimentare detaliate despre tipul de prezentare (prezentare orală, prezentare orală ePoster) vor fi trimise prin e-mail tuturor autorilor principali după ce au fost trimise notificările de acceptare.

19. Toată corespondența este trimisă la adresa de e-mail principală sau pot solicita ca toată informația să fie trimisă la o adresa de e-mail alternativă?2023-01-20T19:39:09+02:00

Orice corespondența, cum ar fi notificările sau alte informări, este trimisă de obicei autorului principal.

20. Pe cine pot contacta dacă am întrebări referitoare la transmiterea electronică a rezumatului meu?2023-02-06T11:57:26+02:00

Dacă întâmpinați probleme cu trimiterea rezumatului sau dacă aveți întrebări cu privire la trimiterea electronică a acestuia, vă rugăm să ne contactați la cimu@medevents.ro.

Go to Top