Taxe înregistrare

TAXE DE
PARTICIPARE
TAXA REDUSĂ
până la 10.05.2024
TAXA NORMALĂ
până la 10.06.2024
TAXA MAJORATĂ
după 10.06.2024 & on site
Medici primari / specialiști130 euro160 euro190 euro
Medici rezidenți90 euro120 euro150 euro
Personal IGSU90 euro120 euro150 euro
Farmaciști90 euro120 euro150 euro
Paramedici70 euro100 euro120 euro
Asistenți medicali / Asistenți sociali70 euro100 euro120 euro
Studenți20 euro30 euro40 euro
Taxă confirmare participare Welcome Cocktail35 euro45 euro55 euro
Taxă persoană însoțitoare Welcome Cocktail80 euro90 euro100 euro

Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la adresa: cimu@medevents.ro.

Înregistrare

Modalitățile de plată sunt următoarele:

  • On-line cu cardul
  • Transfer bancar

Taxa de participare la Congres include:

  • Participarea la prezentările științifice
  • Acces în zona expozițională
  • Materialele Congresului (ecuson nominal, geantă, carte de program)
  • Participarea la Pauzele de cafea și pauzele de prânz
  • Certificatul de participare

Mențiuni:

* Studenții, medicii rezidenți și medicii pensionari vor trebui să încarce în sistem odată cu înregistrarea dovada prin care să ateste acest statut (carnet / adeverință/cupon)

* În cazul achitării prin transfer bancar vă rugăm să specificați: numărul facturii proforme, Numele și Prenumele persoanei și a evenimentului pentru care este achitată taxă.

* Valoarea taxei de participare la eveniment este cea din momentul achitării, conform deadline–urilor din tabelul de mai sus.

Anularea înregistrării/restituirea taxei achitate:

Solicitările de anulare a înregistrării și de restituire a taxei de participare se vor trimite obligatoriu pe adresa oficială a evenimentului cimu@medevents.ro

Politica privind anularea înregistrării și restituirea taxei de participare poate fi accesată la acest link: https://medevents.ro/ro/terms-and-conditions/

Informații utile privind eliberarea certificatelor de participare:

* În vederea obținerii creditelor EMC vor fi depuse documentele necesare la Colegiul Medicilor din România sau la alte instituții profesionale care realizează managementul activităților de educație medicală continuă (EMC).

Certificatul de participare cu credite EMC va fi emis online doar participanților care sunt prezenți la eveniment și care întrunesc condițiile prevăzute în Decizia Consiliului Național al Colegiului Medicilor din România nr. 12 din 29 iunie 2018 publicată în Monitorul Oficial nr. 683 / 6 august 2018

* În vederea eliberării certificatului de participare cu credite EMC participanții vor trebui să completeze formularul de feedback în termen de cel mult 25 de zile de la încheierea evenimentului. După aceasta perioadă organizatorii vor trimite raportul și lista de participanți instituțiilor furnizoare de credite EMC. Completarea formularului de feedback va fi realizată în contul personal care poate fi accesat la acest link: https://online.medevents.ro/account/login

* După expirarea celor 25 de zile formularul de feedback nu va mai fi disponibil. După această dată NU se vor mai elibera certificate cu credite EMC.